Wednesday, April 13, 2011

Gua.com.my dan Budiey.Com ,

Assalamualaikum...

Hai kawan-kawan yang super awesome. Balik sekolah tadi, bila tengok phone, ada banyak twitter notifications. Ramai juga yang ucap tahniah. Mula-mula macam blur juga. Apa yang saya buat? Apa yang terjadi? Rupa-rupanya, hari ini, pada ketika ini, sudah tersiar artikel mengenai saya di Gua.com.my. Alhamdulillah :)  Terima kasih Gua.com.my !



Untuk baca dengan lebih lanjut, boleh klik sini :)


Dan lagi satu, dalam minggu lepas tak silap, abang Budiey, owner kepada Budiey.com pun telah menulis sebuah artikel mengenai saya. Alhamdulillah. Thank you so much abang Budiey. Ini serba sedikit keratan dari artikel tersebut .




Untuk baca dengan lebih kanjut mengenai artikel ini., bolek klik sini :)


Alhamdulillah atas segala kurnian-Nya. Terima kasih semua kerana meng-awesome kan hidup saya. Spread love people. Wasalam :")

notamintamaaf : Minta maaf sekiranya sakit mata anda memandang blog saya yang sekarang ini. InshaAllah, saya cuba baik pulih apa yang saya tahu yea? Terima kasih :)






15 comments:

AZRI said...

wow.baru ea?
http://azrijohan.blogspot.com/

AZRI said...

layouts sblum ni lg comey kott


http://azrijohan.blogspot.com/

Unknown said...

tahniah dek! =)

AZRI said...

@cik epal:
wahhh,akk angkat ea?:D

GamUHU said...

Ehh! background blog sama.:D congrate najwa!

noraauliyya said...

wah tahniah dek...

Fifieyqa said...

C0ngratz najwa..sm0ge trus sukses ye.. :-)

Cik Layka said...

wOw ! thniah najwa.. dri dulu lg follow ur cover on youtube..
yg plg suke cover on 'love me' by justin bieber :)
smge bjaye !

kyOkoHayaShi! said...

ske header bru ne! nmpk smax jek :)

Kacang Pool said...

tahniah najwa...moge more sukses k...

AZRI said...

okay.yang baru ni cool..haha,header cantik lahhh

Izyan Masri said...

CONGRATS YE DEAR.U DESERVE TO GET THIS.TAPI MAKE SURE JANGAN LUPA FOCUS ON YOUR STUDY.NYANYI JUGAK,TAPI PELAJARAN TU PENTING.CHEERS ! (:

http://www.facebook.com/pages/EZ-Brownies/119921398076884

FreezyFizz said...

Congrats Najwa! :)

p/s:Cantiklah header baru Najwa ni. hehe

edlina said...

izyan! i agree. hehe focus belajar jugak yer babe :)

FIRDAUS HUSAIN / TUYUK said...

hebat hebat...