Saturday, April 16, 2011

Blog kesayangan ,

Assalamualaikum...

hai kawan-kawan yang awesome. Seperti yang anda ketahui, hari itu blog saya seperti dilanggar tsunami. Tak tahulah kenapa jadi macam tu. Jadi, saya pun macam tulis lah dekat fb, nak minta tolong sesiapa yang boleh buatkan header baru dengan editkan blog saya. Alhamdulillah, ramai juga yang respon. Terima kasih :)

Jadi, akhir sekali, ada seorang kakak nama dia Hayati begitu baik hati ingin mengeditkan blog saya. Alhamdulillah, canti sangat :) Saya suka! Hehehe So, kalau nak berkenal-kenalan dengan kakak ni, boleh lah jenguk blog kakak ni dekat :


atau



Thank you sangat kak Hayati Suhari :)

Nanti saya update lagi. Spread loves, Wasalam :)







7 comments:

Yuyun Ahmad said...

admirer dengan awk! =)

IQ = Iez Qis said...

a'ah~ terkejut gak blog wawa dilanda tsunami~ tapi skrg da bertambah lawa blognye! hehee~ nice~~

misz Qahirah said...

awak comel :)

Mira Amirudin said...

blog dah makin cantik ;)

Cik Ezy said...

cantek2..

CikHaniBhulat said...

ur so cute

inapramli said...

ni fllower ramai cz pminat najwa ramai,akak ad 3 org fllower je.hu3.kalu adk join mst terharu bebeno..