Sunday, February 20, 2011

Laman sesawang ,

Assalamualaikum...

Hai kawan-kawan yang awesome. Saya sebenarnya berasa sangat beruntung dan teruja kerana ada seseorang yang approach kakak saya dan berminat untuk men-sponsor kan sebuah laman sesawang kepada saya.Huu memang seronok lah sebab tiba-tiba rasa macam popular sampai ada laman sesawang sendiri. *Okay, sila muntah bersama-sama* HAHA =.=" 

Okay, laman web ini sebenarnya di buat oleh seorang abang yang saya tak pernah kenal apatah lagi jumpa. Dia hanya berhubung dengan kakak saya sahaja. Apa sahaja yang diterbitkan dalam laman sesawang tersebut adalah hasil dari kreativiti beliau sendiri. Kami, iaitu saya mahupun kakak saya, memberi sepenuh kepercayaan kepada beliau :)

So, beliau adalah abang Nazmi yang juga merupakan owner kepada Green Web Solution Enterprise. Abang Nazmi merupakan pereka laman web yang bergerak secara sendiri.So, dia freelancer lah. Dia sangat profesional dan sangat berdedikasi. Kami berbincang mengenai laman web ini sebelum raya cina dan lepas raya cina hari itu, tengok-tengok dia dah bagi kakak saya sketch laman sesawang saya. First time saya tengok, saya macam terpana. Terdiam sebab saya rasa cantik sangat dan ada ciri-ciri diri saya dalam laman sesawang itu. Terima kasih abang Nazmi  :') 

 Nampak tu. Hee Terima kasih abang Nazmi.


 Oh, ini saya punya header. Macam awesome kann? *teruja*



Okay, ini sketch sahaja. Belum lagi siap sepenuhnya. Oleh sebab saya menggunakan netbook, jadi pemerhatian saya macam ni je lah. So, siapa yang guna notebook yang skrin dia besar sikit, dapat lah tengok secara penuh.

Official web saya belum lagi boleh digodeh-godeh. Tapi boleh dapat sneak peak nya jika anda klik sini . Dekat lama sesawang itu, anda boleh dapat biografi saya, aktiviti saya akan datang dan InshaAllah mungkin boleh chatting dengan saya ke. Oh, itu kena tanya abang Nazmi dulu. Hehe Blog saya masih akan berjalan seperti biasa kerana ini macam diari kehidupan saya. Jadi saya bolehlah balance kan hidup yang sekarang ini. Kira macam laman sesawang ini macam profesional site of me, and this blog kira macam my own private life. So, balance kan? Kannn? =,=" 

Okay, so, kepada sesiapa yang nak laman sesawang sendiri atau nak private hosting kan, boleh lah contact abang Nazmi. Green Web Solution menyediakan services in web designing, web and email hosting, serta apa-apa sahaja yang ada kaitan dengan graphic design. Dia ada package yang very reasonable dan affordable :) Kawan-kawan yang awesome, kalau ada apa-apa pertanyaan ataupun berminat ke, bolehlah call abang Nazmi ni ditalian 012-2225795 atau email dia dekat sini :)

Oh, abang Nazmi pun ada laman web sendiri which is littleaniq.com Marilah singgah ke website dia juga yea? Hee Terima kasih kawan-kawan yang super awesome! Nak keluar dah ni, Much love, Wasalam :)




9 comments:

farah wahidah said...

comel laman sesawang tu . dah tngok . (:

Jeepers Creepers said...

blog awk ni xley jadi laman sesawang ke?

mira said...

nice :)

Wawa Amran said...

comel2!! sgt ske!

cik mieza said...

yg ni un cm da comel da .. hehe ;D

i.k.o said...

pehhh kaler biru..nice one.likelikelike :)

ezy.fia said...

comel..
=)

HazHand said...

fuh!! style!!!! lawa kot!! plus ade yuna nh!! muahahahha

~Kirin Selama Perak~ said...

exchange banner nak tak?
:D