Monday, February 21, 2011

Cukup Indah,

Assalamualaikum...


Hai kawan-kawan yang awesome. Sekarang macam terajin pulak nak update blog hari-hari kan. Maklumlah dah tak berapa nak busy. Hehe So, ini hanya entry pendek untuk memberitahu yang saya masih ada baju untuk dijual. Nanti saya update mengenai itu.

Yang kedua, saya dah upload new video. Yes! New video :D Ini lagu lama, mungkin keluar pertengahan tahun lepas kot. Lagu dari Alif Satar iaitu cukup indah. Lagu ini saya dedikasikan kepada kawan-kawan yang awesome yang tak henti-henti  memberikan support yang awesome jugak kepada saya. Hanya Tuhan yang tahu betapa indahnya kalian di mata saya. Many good things happen in my life nowadays and it's all because of you. Anda semua memang CUKUP INDAH untuk saya :')

Okay, enjoy lah video yang tulus ikhlas dari hati ini :)




Segala pendapat yang bernas, mahupun komen untuk memajukan diri saya amatlah saya hargai. Untuk tengok pelbagai lagi cover song yang saya pernah buat, boleh klik sini :) Okay lah. Itu sahaja setakat ini. You guys have a good day ahead k?  Much love people. Wasalam :)

17 comments:

HazHand said...

SEDAPPPPPPPPPPPP!!!!!
yehs,sy suka sgt3!! hahah,naj! fuyyyohhhhhh!

Maria Hasun said...

best best best. .

Nabiel said...

wahhh~
vc baru lagi!hehehe..
xsabo nk tgu next pnye=)

_aliahwafa_ said...

nice :D

Wawa Amran said...

Best!!
Ur very awesome!!

oshinz said...

nak signnnnn!!! ahaha. best dik. bile nak update lagu yang u cipta sendiri tu?

aQi + GenGkey said...

layan..
terbaek..:D

Si Kawaii said...

Serius sangat best. Admire ur voice dear. Keep it up okay ;)

meow said...

nice voice... and i like that song.. :)

Misz Anisz said...

sy nk tnye..jawab plezz...najwa skrg still pegi kelas muzik lg utk imprve ke or da belatih sndri je???

cik diba said...

sedap bangat......
suke3

lizz said...

im in luv dengan ur voice adik!!!hahahahaha. just blog about u dalam latest entry kat my blog ;) gud luck!!!!

http://www.lizarazak.com/2011/02/najwa-latif-boleh-jadi-macam-yuna-tak-video/

Mizz Farah said...

dik..sis suke sgt ngan suara adik...heheh...nak request lagu leh x?? ;)

tiafazunia said...

hyee najwa! jomm join Blogger Idol! mesti besttt! :)

tiafazunia said...

hyee najwa! jomm join Blogger Idol! mesti besttt! :)

c-tea said...

hai...ct is ct..hehe..saya pembaca baru blog awk.....adik najwa latif.....nice....suare sangat best..main gitar pun x sumbang...


http://illustrasiaku.blogspot.com/

Anonymous said...

bukan bodek , but serious , suare najwa sangad sedap kayy . haha . everyone mention like that at my school :) keep it up yaww .

ctnurnabillah.blogspot.com :)