Thursday, January 27, 2011

NSTP Bangsar,

Assalamualaikum...


Hai kawan-kawan yang saya sayang. Maaf sebab dah lamaaaaaaaaaaaa sangat tak update blog. Sebab saya busy dengan skolah and catch up subjek-subjek dan bab-bab yang tertinggal. Alhamdulillah, everything went well, for now. Huuuu~

Pada entry lepas, saya janji nak update blog pasal interview dekat putra fm kan? Sorrylah kawan-kawan yang awesome. Saya tak dapat nak update pasal tiu lagi sebab kakak saya tak siap edit videonya lagi. Sorry eyh?

Tapi, hari ni saya nak update blog ni pasal interview saya dekat NSTP Bangsar untuk column Skor A Berita Harian. Heeee Excited tau, janji pukul 11 pagi, pukul 10.30 dah sampai. Huu~

Pada berapa hari bulan hari tu kan, kakak saya kata saya kena pergi Bangsar hari Selasa, saya pun macam tanya kenapa, saya kena perform lagi ke? Kakak saya kata tak, ada photoshoot dengan Berita Harian. Saya terperanjat gila. Huuu~ Alhamdulillah :)

Yang interview saya hari itu adalah kak Azma :) Dia kata dia baca tentang saya dari blog cik epal. Oh! Terima kasih sangat CikEpal . Anda banyak sangat bantu saya :)






Ni semua gambar candid waktu saya kena interview dekat studio. Waktu dalam studio ambil gambar, kakak saya tak boleh tangkap gambar sebab nanti menganggu kerja photographer. Hari tu, saya dapat jumpa ramai artis macam Diddy, Anding, Faradhiya, Safura, Deja Moss, Ieda Moin dan ramai lagi lah. Saya cuma tak ambil gambar sebab takot nak cakap. Pfftt. Takpe lah. Ada rezeki nanti jumpa lagi :)




Okay lah, cuma nak cakap terima kasih sangat kepada Kak Azma yang sudi jemput saya datang dan sudi interview saya :) Tak silap hari tu Kak Azma kata surat khabar ni akan keluar on 9 Februari. Siapa dapat beli, beritahu saya tau. Mana tahu saya tak sempat beli, boleh lah minta pinjam dari korang, nak photostate dan laminate. HAHA

Okay lah, nanti update lagi. Much love, Salam :)

notasayangsayang : Terima kasih kepada yang memberi nasihat, kritikan dan sebagainya. InshaAllah, I will change to be a better person. Terima kasih sangat :)









15 comments:

asmiza said...

dikk ! akk baru post video najwa kat blog akk. grenade. haishh. power gile lahhh suare. adore okayy, gud luck ! :)

wannurfazrini said...

best la, skolah lagi dah kene interview . nak gakk! hehe

Hani Nabilia said...

waaa najwa...awak mmg talented la..
keep it up k!!!

myraVea said...

Keep it up dear!! Kwn2 sis pon ramai tgk ur video n memang superbla! congrets :) Lovely voice..

ekyn ashikin said...

beshnya dah kuar paper

kay yea said...

waa..ramai nye artis yang najwa jumpe~ :D

kak gojes said...

ya..akak kenal Najwa Latif...dr cikepal...

Mr. Swift said...

Wuiyoo!

Masuk paper. :D

Anonymous said...

jeliz nye..hehe

tukang taip :D said...

waaaa msuk paper2 heheh tahniah2 t ana nak tengok hehehhe

nona said...

esh esh tak sangka si cilik nih dah lama jadik performer :) ingat dulu kat sekolah je.suara mmg sedapppp :) hehe. btw, goodluck lah untuk career ni. plus study jgn tinggal2 okay ? hihi. mesti boley buat dua-dua rite :) moga success selalu. *rasa tiba2 macam eksaited sebab ada junior jadik artis. haha. :)
- senior sekolah najwa dulu :) -

cArBOnAtE S0Da said...

congrat dik...

sayaMastura said...

wah.. dlm youtube pon ada.. congrats! ;)

qyqa said...

wah besnyerrrrrrr..
harap najwa terus maju ek..
jgn lupa study=)

nba-Nur said...

Semoga Najwa terus maju.. Utamakan pelajaran ye dik..