Tuesday, May 3, 2011

Seronok ,

Assalamualaikum...

Hai kawan-kawan yang awesome. Hari ini saya nak cerita tentang sabtu lepas. Saya telah ke Shah Alam sbb pada hari Ahad saya akan perform di Bangi. Oleh kerana Sabtu siang tu saya free, jadi saya pun bercadang nak jumpa dengan kawan-kawan saya yang awesome di Shah Alam :)

Pertama sekali, saya ajak Ashraff Mokhtar pergi breakfast. Pada yang tak tahu siapa Ashraff Mokhtar ini, boleh lah rujuk artikel ini :) I had fun! Pergi breakfast dengan dia kat McDonal seksyen 3 dengan kak ika dan kak iza. Bual-bul kejap, dan lepas tu, balik. Haih until we meet again, friend :p

 Meet my awesome friend (katanya :p ) Ashraff Mokhtar :)

Okay lepas dah jumpa Ashraff, saya pun bergerak pula ke Bukit Raja, untuk pergi tengok movie bersama Liya :) Okay, kepada sesiapa yang tak tahu siapa Liya pada saya, boleh baca artikel ini . Kami semua pergi tengok Thor. It was awesome! Thumbs up!

Lepas dah tengok movie ni, kami pun bergerak ke Pizza Hut. Seronok sangat sebab Fido belanja :P Hehe Thank you fido! Bersama-sama saya adalah kakak saya, kak iza dan kak ika :) Jiha je tak ikut sebab dia kena pergi kelas piano :)

 Alahai, gambar fahmi blur.
 Meet Liya, She's awesome dan suara dia sedap :)
 Fido dan kakak pertama saya :)
Sorry, terupload gambar fido makan pulak. Hehe :p

 Liyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
 Meet my long lost boyfriend, Fahmi Yunus :p

 Jyeahh :)


Okay, lepas dah balik dari jumpa diorang, kami pun terbang ke Morning Rocket untuk berjumpa dengan kawan twitter saya yang telah berikan saya signature JB yang ori tu. Meet @CarlKasunagi dan @anwarhusaini. They both are awesome!



The Rain-gers :)

Yang penting, hari tu sangat happening. I meet awesome people, Alhamdulillah. I am so blessed! Nanti saya tulis lagi. Assalamualaikum :)








11 comments:

d.e.e.n.a.YAYA said...

bestnye..
jgn lupe study ye najwa.. :)

We All Together said...

bestnye rasa nak jumpe je dengan najwa..mesti best kan ;p

CahayaCintaIlahi said...

wahhhh turun shah alam ke
bestnyee.. len x bg taw ek hehe
bole jmpe ngeee ;)

Anonymous said...

jap jap info tambahan sikit, masa saya tengah beli popcorn, tiba tiba nampak najwa. saya sergah dia dari belakang dan dia terkejut. LOL! hahahahaha

DyanaYunus said...

haha kenapa fahmi tu posing mcm membongkok je? thanks again najwa :) bertuah najwa, fido tu tak pernah pun belanja kakak dia tau! haha

red gitarputeh said...

hai budak johor.. bila nak duet dengan red.? haha.. berangan. macam dapat aje an


haha..really.. love your back to december drama T.T ...


actually Shiro Gadabambo(my white guitar) nak sangat duet dengan kamu :P


jemput datang ke gitarputeh ye :)

amier azrul alias said...

kakak pertama umor bpe?
hahah

fitriariss said...

study jgn lupe ... TIGS ! ahaahaaah

Unknown said...

waaaa najwa dapat signature jb. awesome! :)) btw, love ur voice. adorable la u.

Funboyz said...

huhuhu sya bangga gn kamu
let the world see hehehe

Liyana Nafisah said...

kakak pertama dari tepi nampak macam NAjwa latif la :)