Monday, August 1, 2011

GiveAway EdY : Still beauty,

Assalamualaikum...

Hai kawan-kawan yang super awesome. Jadi hari ini saya nak update bloh ini pasal satu contest. Sebenarnya, saya bukanlah seorang yang suka masuk pertandingan sebab dah tahu tak kan menang kan, so dia macam tak pe lah. Saya berblogging ni pun, hanya untuk suka-suka dan kongsi pengalaman hidup saya.

Tapi, apabila dapat tweet daripada budak kecik kesayangan ini, dia cakap dia nak tag saya, so saya fikir, why not kan? Cuba je lah. Mana tahu rezeki bulan ramadhan ni kan?  Lagipun, empunya blog ni orang kampung saya sehhh. Orang Batu Pahat, Johor. Ecehh terus. Cari point bodek nak jadi pemenang lah tu. Haha Dan lagi satu, dia punya contest ini macam simple gila. Tak perlu nak tulis kata-kata berbunga, berperibahasa bagai. Cuma dengan beberapa langkah saja.

 Mula-mula, letak banner yang telah disediakan oleh empunya blog tersebut.



Kedua, kena letak 2 link blog yang dipunyai (?) oleh tauke blog tersebut. Hehe


Done! :)

Okay, kepada yang nak masuk pertandingan ini atau yang telah di tag oleh saya, anda perlulah follow kedua-dua blog tersebut. Lepas dah follow, pergi lah cari seorang blogger yang aktif dan beritahu dia, "Weh, hangpa telah di tag oleh cheq untuk pertandingan ni, cepat buat review skrg" eceh! haha Jadi, saya bercadang untuk mengetag seorang pembaca setia blog saya yang slalu comment dekat blog ini, iaitu,


Okay, bila dah tag dan semua dah buat, ada satu lagi benda yang kita kena buat, iaitu, tinggalkan link entri blog kita yang telah kita tulis untuk pertandingan ini, dekat sini,


So, Bismillahirrahmanirrahim... InshaAllah, kalau ada rezeki, menanglah patung "Angry Bird" tu. Eh, tersebut hadiah pula. Hehe So, selamat mencuba semua. Dan selamat berpuasa dan bercuti kepada orang yang dapat cuti macam saya yang duduk di Johor ini. Weeeeeee. Hehe InshaAllah, akan ada Vlog menyusul kemudian. Tunggu :) Keep on spreading love people! Wasalam :) 





25 comments:

MAY said...

adeh..keje tengah banyak..tak sempat nak skodeng blog yg buat contest tuh.. ;) byk plak stage nak join tuh..adei...

faqihahhusni said...

Good Luck, Sis Wawa. Kak nak tahu? Kat Tesco kat rumah saya, dia jual macam-macam jenis patung and botol angry bird. Domokun Pun ada. COMEL. Hehe.

Salam Ramadhan.

cikaiEn's said...

WIsH u lUcK mY fWEn najWA latIf..=)..

Anonymous said...

heee :)
gud lck 2

Unknown said...

thanks sudi join giveaway ni...selamat berpuasa & good luck yer...:)

myra yusreena said...

wiwitt!!gudluck awak!! :DD

Misz Anisz said...

Good Luck sweety ^_^...

Lutfi Azmi said...

Best nye jadi artis ~
blog pon dah sampai beribu follower ~ erm gud luck !!!

http://myfacebuku.blogspot.com/2011/07/oh-facebuku-cinta-muka-buku-najwa-latif.html ade post untok najwa kat sini, kalau sudi dtg2 la jenguk ye ~

Chow, happy ramadhan =)

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

fa ade tag blog awk kt satu contest ny ea..tengs..

Master Tora said...

nak join

Tcca Anuar said...

saya telah join sebab najwa latiff pun join. hehe ;)

Anonymous said...

wah,bertuah azri johan.tapi dia memang minat betoldgn najwa latif nih.cheqwa pon kenal najwa sebab dia slalu promot dlm blog dia ^_^
btw,gudluck ye sis :D

Ummi Haq said...

adik najwa nk patung angry bird ker?..akak ada buat..kalo nk leh oder...hehehe.;-P folo http://feltpuananna.blogspot.com/

AZRI said...

eh eh...kena tag eh
thanks :)

Muhamad Syafiq said...

goodluck najwa ! :D

doyah said...

hi najwa latif.
have a look
http://kartungendut.blogspot.com/
:)

NadiRah said...

hye najwa...
kawan2 blogger nad minat sangat kat najwa..
dorang panggil wawa..hihihihi
^^

ade2mama said...

naty law menang kongsi sme2 taw..kn adiah dye ade 2 pasang...1 bg kte k.lalaalal

Pwincess sarah said...

gud luck najwa...huhu..sarah nk join x leh coz x dew mse terluang,...now kena focus tok trial spm x lame lagi.. :) ..

P/s: sudi2 kan lah singgah n follow blog sarah...

http://budakmanja94.blogspot.com/

Yuyu said...

gudlak najwa...:)

EFA said...

Assalamualaikum w.b.t ~ cik najwa latif~ anda terima CREATIVE BLOGGER AWARD™ dari saya..... sudi2kan la untuk menerima award ini!!!! cayok3x

klik this link 4 award ---> http://eddyboyz86.blogspot.com/search/label/AWARD%E2%84%A2

emMJay said...

suka lagu cinta muka buku..nice sgt..

Unknown said...

pls respond to this entry ASAP or else you will lose your prize : http://danielzaidi.blogspot.com/2011/08/pemenang-giveaway-edy-still-beauty.html

Humblemodest said...

yeah !! idop bee pee !!

Nur Aziemah Lee said...

congrates najwa latif...atas kejayaan kamu di carta HOTfm! :D
Btw...sy da dgr lagu carta hati awk..dan......saya suka kn nye! :)
last word...all the best najwa latif...!
*kamoo nmpk chomell dlm siaran rncangn muzik2 tv3...ahah..;D